Direktlänk till inlägg 9 april 2011

Var har jag varit?

Av Lisa-Marie - 9 april 2011 09:11

Ja, jag har legat helt däckad i sängen i två veckor. Jag har varit väldigt sjuk, det var länge sedan jag varit såhär dålig. Trist och jobbigt har det varit. Jag har inte kännt för att blogga trots att jag givetvis haft datorn till hands. Jag är nu någorlunda bra men energin är helt borta. Viktuppgången är ett faktum då jag knappt gått upp ur sängen trots att jag tycker att jag inte ätit sååå mycket men visst är det så att när man rör sig så mycket som jag gjort så är man van att äta på ett visst sätt och nu har jag inte rört mig alls. Det går över :) Dock är energin verkligen borta. Snacka om att man blir orkeslös av att ligga sjuk.. Helt otroligt måste jag säga. Nu är jag äntligen tillbaka på jobbet men oj oj vad jobbigt det är att springa runt jämfört med 2 veckor sedan. Men det kommer med all säkerhet tillbaka! Jag behöver bara fortsätta att bli bättre och göra min grej så löser det sig! :)


Jag har lite andra nyheter också, jag känner mig inte alls lika inspirerad att skriva i bloggen som tidigare. Intresset tryter då det går rätt lång tid mellan kommentarer från folk samt att det känns som att jag inte har lika mycket att berätta om som tidigare (Ni som bloggat ett tag känner nog igen er). Därför kommer mitt dagliga bloggande att ta slut. Jag skriver när jag har något roligt att berätta men inte bara för att jag prompt måste blogga varje dag :)


Ha det gott alla glada! Jag återkommer när något roligt har hänt :)

STOR KRAM!

 
 
Luiza

Luiza

9 april 2011 09:51

Hej Lisa-Marie!!!
Jag känner definitivt igen det där med bloggandet...
Man behöver inte uppdatera varje dag, om man saknar inspiration.

Tråkigt att du varit så dålig, även det, vet jag hur det känns.
Hoppas du kryar på dig snart och får tillbaka dina superkrafter =)!

Ha en fin helg.
kramar

http://www.mellanhoppochfortvivlan.blogspot.com

 
Carro

Carro

10 april 2011 20:05

Hej på dig!! Usch vad jobbigt att du varit så sjuk. Känns jättetrögt att komma upp på banan, men det fixar du lätt! Jag förstår helt och hållet vad du menar med att det ibland tryter i bloggandet. Jag har bloggat i några år och kanske haft två - tre bloggar tidigare. Efter 1-2 år har jag lagt ner dem för att dem känns tråkiga. Men saknar bloggandet så fort jag slutar så jag startar alltid en ny:) Jag är av den åsikten att man får blogga precis när man vill, oavsett om det går veckor emellan. Bloggandet är ju till för en själv och man ska få ut något av den, och inte känna massa skuld. Kram till dig....kanske ses snart på Itrim:)

http://www.itrimcarro.blogspot.com

 
Lina

Lina

11 april 2011 18:07

Usch va trist med att du varit sjuk, skönt att du är på gång igen!! Jag förstår preciiis vad du menar med bloggandet.. ;)
Skriv när du känner för det, vi finns här å läser!!
kraaaaam på dig

http://linasitrimresa.blogspot.com

 
Luiza

Luiza

26 april 2011 18:17

Hej Lisa-Marie.
Tack för din underbara omtanke och de fina orden.
De värmer verkligen om hjärtat...

Det känns väldigt jobbigt nu, men förhoppningsvis blir det snart bättre. Vi har ju varann, jag och min man...=).

Ha en fin kväll.
Kramar

http://www.mellanhoppochfortvivlan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa-Marie - 10 januari 2017 18:07


Hejsan,Jag ser ibland att folk varit inne här och det var ju X antal år sedan jag var här!Jag har två barn och driver mitt eget företag Fotograf Lisa-Marie Chandler www.lisamariechandler.se så om ni vill kika in och hälsa på är ni väldigt välkomna! ...

Av Lisa-Marie - 7 maj 2011 11:09

Jaha.. Nu har jag inte skrivit på väldigt länge och nu tänker jag förklara varför :) Jag ska bli mamma! Nu har de mest kritiska 12 veckorna gått och allt verkade bra när jag var på ultraljud i torsdags och bebisen sprattlade på som sjutton så ja...

Av Lisa-Marie - 27 april 2011 11:49

Jaa.. Som sagt.. Inte mycket skrivet inte :)   Jag har inte varit så mycket på benen alls, tröttig och tröttig. Är inte riktigt bra ännu men det går framåt. Jag längtar efter min energi och framåtanda! Lite konstigt känns det allt, jag som varit ...

Av Lisa-Marie - 23 mars 2011 22:00

Ja, idag hade jag en inte så bra dag måste jag säga.. Promenerade till jobbet i solen och det var supermysigt!! Sen hade vi personalmöte och det är ju alltid bra att reda ut saker hit och dit.. :)   På eftermiddagen kom två personer i ungefär sam...

Av Lisa-Marie - 22 mars 2011 22:15

Lång dag idag! Gick upp tidigt och åt min dunderfrukost! Sen blev det promenad kl. 9 till jobbet och därefter var det jobb till 9 innan jag gick hem igen. Duktiga jag och promenera massor!! :)   Lite tröttig är jag allt, kollapsade i soffan och b...

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards