Alla inlägg under maj 2011

Av Lisa-Marie - 7 maj 2011 11:09

Jaha.. Nu har jag inte skrivit på väldigt länge och nu tänker jag förklara varför :)


Jag ska bli mamma! Nu har de mest kritiska 12 veckorna gått och allt verkade bra när jag var på ultraljud i torsdags och bebisen sprattlade på som sjutton så jag har bestämt mig för att gå ut med detta nu :)


Jag har mått pyton.. Först började det med att jag blev sjuk som jag skrivit.. När det var över började illamåendet.. Cravings.. Trötthet och hela baletten.. :) Inge roligt.. Men förhoppningsvis är det ju värt det haha.. Snurrig, glömsk och tankspridd är bara förnamnet när det gäller mig i dagsläget..


Jag är så otroligt lycklig och det känns som att jag har sån tur :) Trots allt elände så ska jag faktiskt bli mamma.. Känslan är helt obeskrivlig..


Det är lite jobbigt dock.. Jag har i stort sett bara kunnat äta mackor och frukt i flera veckor och ingen träning så vikten har ju gått åt skogen.. Jag känner mig lite stressad över detta men det reder sig nog nu när jag kan börja träna igen! Nu sitter jag på jobbet och tänkte träna efter jobbet och sen åka hem och gå ut med min vovve. Min man är bortrest i 4 dagar så jag är ensam hemma ett tag nu :) Saknar honom redan! :)


Jag kommer att länka till en annan blogg där jag kommer skriva om mig, graviditet och spännande saker som händer och denna bloggen kommer att tas upp när jag behöver kämpa mig tillbaka från graviditet och amning lite senare :)

Återkommer snart..

Edit:Här kommer nya bloggen http://mimitosbebis.bloggplatsen.se/

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards