Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Lisa-Marie - 4 mars 2011 09:17

God morgon alla glada! Idag vaknade jag med inga krämpor alls (peppar peppar).. Så förhoppningsvis så har väl den där konstiga krampen släppt.. Idag är det sista dagen på jobbet för vår Sara. Kommer att sakna henne, som tur är bor hon nära så hon kan komma och hälsa på när underverket kommer :) Och sen hoppas jag ju givetvis att hon även kommer hem till mig för lite fotografering av lillen!


Sitter just nu och försöker trycka in lite jobb innan jag åker till itrim för nästa jobb! Idag åker ju mannen till Talinn så jag kommer att ta det lugnt i helgen, ta hand om mig själv, mysa och ha det gosigt med djuren!


MEN, jag ska träna efter stängning idag. Det brukar ju passa bra in när man precis stängt och så åker man hem efter det. Skönt!

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards