Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Lisa-Marie - 6 mars 2011 08:39

Jaha, så idag ska man få träffa den underbara lilla bebisen som kom igår! Ska bli så mysigt!! Längtar verkligen! :) Min man kommer hem idag också, han borde vara här runt 11.00 eller något sådant.. Vi får se om han är så pigg efter kryssning till Tallin med vännerna :)


Jag känner mig rätt bra! Igår gick jag och vovven på långpromenix, i fredags tränade jag och igår tränade jag Zumba, men oj vad jobbigt det är när man inte håller efter konditionen ordentligt! Den går ner så himla fort! Skälet till varför jag inte kunnat träna så mycket är min mage och tiden.. Men nu måste jag ta bort alla skäl till varför och köra igång!! :)


KVÄLLEN:

Vi har nu varit på BB och hälsat på världens finaste flicka.. Jag har gråtit många glädjetårar denna helgen :) Hon är såååå fin, en liten "tjockis" med jättelångt hår.. Inte många dagar tills man kan fläta det haha..

           

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards