Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Lisa-Marie - 5 mars 2011 08:13

God morgon! :)

Nu har jag varit på en promenad i den hemska blåsten med vovven och dricker nu mitt morgonkaffe och äter frukost.. Härlig dag!


Idag tänker jag dedikera till några i min familj.

Min mamma först. Hon har nu gått hos oss på Itrim Haninge i 10 veckor och har gått ner hela 15kg. Mamma har gått upp och ner med Viktväktarna och andra dieter sen mannaminne som så många andra men i december bestämde hon sig att det får bära eller brista och så skrev hon in sig på Itrim. Hon har inte fuskat alls på dessa veckor och tränar två gånger i veckan hos oss och simmar en gång i veckan. Sen går hon otroligt mycket! Mamma du är en kämpe och du är fantastisk! Jag är så otroligt megastolt över det du åstadkommit och jag är verkligen glad att du är så stark och positiv! Det är jätteroligt att få se dig gå igenom den förvandlingen och resan som jag själv gjorde i somras. Du är fantastisk!   


De andra jag tänkt dedikera denna dagen till får vänta, det är inte klart ännu haha :)


KVÄLLEN:
Ja, och nu vill jag även dedikera dagens inlägg till min bror och hans sambo som blivit föräldrar till en liten flicka! Tänka sig! Jag är faster, min lillebror är pappa.. Det är helt sjukt! Vi var ju precis små ju.. Jag är sååå glad :)

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards