Alla inlägg den 7 november 2010

Av Lisa-Marie - 7 november 2010 08:45

Ok, nu var vi riktigt trötta och hade varit på gång i ca 24 timmar. Nu blev vi slussade till en ny flygplats för inrikesflyg där vi fick stå i solsken utan skydd i ca 2-3 timmar utan vatten eller någonting. Det vi fick veta var att de letade efter någon som hade platser lediga till oss. Till slut så kom vi iväg. Vi checkade in och fick köpa lite vatten, där blev de som köpt sprit ifråntagna detta (eftersom att vi varit tvungna att checka ut) och sen kom vi till slut på planet. Klockan 15.00 kom vi till Mumbai och då hade vi varit på språng i 30 timmar. Jag sov i ca 2 timmar sammanlagt och var slut men nu var vi tvungna att åka till Turkish Airlines i Mumbai och lämna in papprena för väskorna som vi fått i New Delhi. När vi kommer till den internationella flygplatsen får vi inte komma in för att prata med dem utan skickas runt tills vi får ett nummer men fick givetvis inget svar. Sen träffade vi äntligen våra vänner och fick komma hem till henne för lite mat. Sen åkte vi in till stan (vilken stad! Inte Stockholm inte..) och var tvungen att springa runt i ett köpcenter och leta underkläder etc för att kunna använda eftersom att vi inte hade någonting. Jag hittade ingenting förutom för små underkläder. Sen tog vi en fika där vi somnade sittandes och sen åkte vi till stället där vi skulle bo. Äntligen fick vi sova!

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards