Alla inlägg den 18 november 2010

Av Lisa-Marie - 18 november 2010 09:41

MORGON:

Hej hej! Nu är jag tillbaka från Indien, vilken resa! Helt otroligt vilka intryck och vilka saker jag varit med om. Jag håller på att skriva ner allt, jag har skrivit en massa under resan men jag har inte fått tag på internet sen jag åkte hemifrån. Jag kommer att skriva lite mer sen. Jag har gått upp lite precis som förväntat men jag är chockad att det inte var mer, jag är jättenöjd med detta. Jag har ätit massor med gått och jag har gått MASSOR med steg så jag känner mig mer än nöjd. Det var värt det :) Skriver mer sen, fortsätter fylla i min dagbok tillbaka i tiden.


KVÄLL:
Mycket trött är min stackars kropp och själ :) Hade helt klart behövt en till semester för att komma tillbaka från semestern! Nu är det uppackning av väskor, fix av lägenheten och massor med gos av våra älskade djur som gäller :)

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards