Alla inlägg den 10 november 2010

Av Lisa-Marie - 10 november 2010 08:45

Upp tidigt idag, förväntansfulla då vi vid 10.30 skulle till Joannes mammas skönhetssalong. Det blev uppskjutet i några timmar och vi tjejer åkte till stan och kollade efter presenter istället. Sen åkte vi allihop till skönhetssalongen och alla blev tilldelade en tjej som gjorde skalpmassage med oljor och ansiktsinpackning, manikyr och pedikyr samt hennatatuering. Vi var riktigt uppassade i 5 timmar.. Helt otroligt.. Sen fick vi mat och åkte vidare. Nu skulle det bli möhippa så vi åkte hem till Joanne hade riktigt roligt som bara tjejer kan. Helt otroligt roligt var det! Vilken grej! MEN, jag glömde givetvis kameran hemma. Så inga foton från möhippan (såååå tråkigt!). Ingen smak fortfarande dock… Känns otroligt trist att jag är i Indien och jag har sett fram emot detta såååå länge och så har jag inte känt någon smak på 5 dagar… Men men, vi har roligt men det är trist att vi inte har några kläder. Vi får köpa nya saker till allt. Kläder, hårborste, rakhyvlar, deo etc etc. Det börjar bli ganska dyrt även om det är billigt här nere.

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards