Alla inlägg den 15 november 2010

Av Lisa-Marie - 15 november 2010 09:30

Måndagen är här, kan inte förstå att vi varit här i över en vecka, och snart måste vi åka hem.. Jag vill inte.. Hela gänget åt frukost och sen så promenerade vi till SantaCruz market och gick runt tillsammans. Mycket mysigt men SÅÅÅÅ varmt. Riktigt varm dag måste jag säga!! Men vi hade otroligt trevligt och sen gick vi hem och bytte om och efter det åkte vi till Bandra och mötte Pablo och Joanne och så åt vi lunch allihopa. Många sa hej då nu eftersom att vissa skulle åka till Goa nu och några imorgon och sen Pablo och Joanne på torsdag. Ångrar såååå att inte vi också bokade in det. Det hade varit så otroligt häftigt!! Men vi hade en jättetrevlig lunch och sen gick vi runt och kollade på Lincoln Road där det finns massor med shopping, jag köpte två nya klänningar till mig :) Jätteglad och nöjd är jag!!! :) Sen började det regna och vi sprang runt i lite silverbutiker och sprang runt. Vi fick inte tag i någon rikshaw eller taxi och eftersom att vi var dygnsura så gick vi och tog en kaffe istället. Sen åkte vi till slut hem och fick på oss torra kläder istället. Sen så gjorde Oliver en fruktsallad som vi åt till middag :) Underbart!

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards