Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Lisa-Marie - 14 juni 2010 22:15

Jaha, nu har jag bestämt mig för en ny form av viktnedgång då jag ständigt gått upp och ner i vikt sedan tonåren. Jag vill få slut på denna eviga bantning och kroppsfixering!

Så jag har skrivit in mig på itrim. Det är ett ställe där man får stöd och hjälp samt ett program där allt ingår. I början äter man bara ersättning och man rasar i vikt. Sedan lägger de fokus på att lära en att hålla vikten och ha en sund inställning till mat där man lär sig äta. De har även ett eget gym där man tränar 30 min, 3 dagar i veckan. Jag är nöjd och känner mig otroligt peppad. Det kommer att bli tufft, speciellt som det är sommar och alla kommer äta glass och jordgubbar medans jag tränar och dricker ersättning. Men det kommer att vara värt det. Jag SKA lyckas!


Nästa vecka kör jag igång på allvar. Måndagen ska det göras kondiskoll och pulsintro (gymintroduktion) och torsdagen görs hälsokoll.


Håll tummarna för att det ska bli så smidigt som möjligt! (Det kommer att bli tufft men man kan väl hoppas? :) )

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards