Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Lisa-Marie - 28 juni 2010 09:19

MORGON:

Femte dagen utan mat, känns bättre än jag trodde det skulle kännas nu haha.. Visst saknar jag mat, igår värmde min man upp grillmat i micron och det doftade ljuvligt i hela lägenheten... *dreggel* MEN, jag tog ett litet glas cola light istället (ca 1,5dl). Känner mig jätteduktig!

Det roliga idag är att jag skulle ta på mig mina vita leggins (stl 44-46) och tyckte de satt lite tight men de passade ändå (inte obehagligt tight utan bara tightare än vanligt) och jag inser att jag tagit på mig mina tights i stl 40-42 och de PASSAR!! Förut har jag knappt fått de över magen men de passar faktiskt! Helt otroligt! Antagligen är det för att alla slaggprodukter, vatten och uppblåsthet från magen är borta vilket gör den mindre men ändå!!! Jag kommer i mina leggins! För ca 1 månad sen köpte jag tre leggins i stl. 44-46 då de andra blivit för små (har massor i stl 40-42) så ni kan ju tänka er hur glad jag är! HURRA FÖR MIG!


Drack en skogsbärsshake till frukost och gick en minipromenix med vovven! Är jättetrött i kroppen efter träningen igår, och det värsta är att jag ska gå till skolan (matte) idag och sen till träning igen! Får nog ta det lugnt idag :)


LUNCH:

Ätit en varm kycklingsoppa! *mums* Känns mer som att man äter när det är en varm soppa istället för en kall shake. Men det blir bra!

Jag ska nu till skolan och sen till gymmet. Kämpa kämpa!


EFTERMIDDAG:

Efter 3 timmar framför skolbänken promenerade jag i 20 minuter, drack en chokladshake sen tränade jag på gymmet, helt slut är jag! Knät börjar göra ont så jag undrar om jag överansträngt det.. Vi får se på onsdag hur knät mår då när det fått vila i 48 timmar. Känner mig stolt över migsjälv!


KVÄLL:

NU har jag vilat massor, är riktigt trött, grinig och hungrig.. Jobbigt! Tänker på mat hela tiden nu.. Hungrig som attan! Det kommer och går.

Ätit lite kycklingsoppa.. Gott gott.. Ser fram emot min nya kropp och hälsa!


Slutet på femte dagen..

Trött och grinig :)


Kram kram!


INFO OM DAGEN

Steg: 7531

Gym: 30 minuter

Promenad: 30 minuter

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards