Direktlänk till inlägg 11 november 2010

Dag 141 - ?kg

Av Lisa-Marie - 11 november 2010 08:45

Uppe med tuppen och mötte alla (spanjorer, svenskar och smått och gott) och åkte till ett reserverat som ligger 1 timme härifrån med buss. Eftersom att vi fortfarande inte har något bagage så fick hela bussen stanna utanför ett shoppingcenter på vägen och vi fick springa in och leta efter badkläder eftersom det var tänkt att vi skulle bada i poolen som fanns på reservatet. Sagt och gjort, vi stannade och tror ni att de har något i min storlek? Indiska kvinnor måste vara jättesmå. Jag är så glad att jag gick ner i vikt innan resan. Jag hade verkligen inte hittat någonting om jag fortfarande varit stor. När vi kom fram så gick vi in i en byggnad där vi fick dricka och sitta i en turbo AC som fick oss att frysa haha… Sen började en indisk ritual där bruden och brudtärnorna sitter i en rad och man spelar sorglig musik där modern tar farväl av sin dotter. De använder cocosmjölk som de har i brudens och brudtärnornas hår och ansikte samt kropp. Alla ska ge detta så ni kan tänka er att de blev kladdiga. Storebror till bruden hällde verkligen massor, det var otroligt roligt att vara med om detta. Efter detta var det mat och sen gick vi och badade. När vi kom tillbaka från reservatet så åkte vi hem och sen åkte vi in till stan och gick runt lite och åt mat.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa-Marie - 10 januari 2017 18:07


Hejsan,Jag ser ibland att folk varit inne här och det var ju X antal år sedan jag var här!Jag har två barn och driver mitt eget företag Fotograf Lisa-Marie Chandler www.lisamariechandler.se så om ni vill kika in och hälsa på är ni väldigt välkomna! ...

Av Lisa-Marie - 7 maj 2011 11:09

Jaha.. Nu har jag inte skrivit på väldigt länge och nu tänker jag förklara varför :) Jag ska bli mamma! Nu har de mest kritiska 12 veckorna gått och allt verkade bra när jag var på ultraljud i torsdags och bebisen sprattlade på som sjutton så ja...

Av Lisa-Marie - 27 april 2011 11:49

Jaa.. Som sagt.. Inte mycket skrivet inte :)   Jag har inte varit så mycket på benen alls, tröttig och tröttig. Är inte riktigt bra ännu men det går framåt. Jag längtar efter min energi och framåtanda! Lite konstigt känns det allt, jag som varit ...

Av Lisa-Marie - 9 april 2011 09:11

Ja, jag har legat helt däckad i sängen i två veckor. Jag har varit väldigt sjuk, det var länge sedan jag varit såhär dålig. Trist och jobbigt har det varit. Jag har inte kännt för att blogga trots att jag givetvis haft datorn till hands. Jag är nu nå...

Av Lisa-Marie - 23 mars 2011 22:00

Ja, idag hade jag en inte så bra dag måste jag säga.. Promenerade till jobbet i solen och det var supermysigt!! Sen hade vi personalmöte och det är ju alltid bra att reda ut saker hit och dit.. :)   På eftermiddagen kom två personer i ungefär sam...

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards