Alla inlägg den 2 december 2010

Av Lisa-Marie - 2 december 2010 09:23

Jag är jättenöjd över att jag faktiskt gått ner någonting över huvudtaget med tanke på thanksgiving och lussebullsbak i helgen. Mycket trevligt! 


Men nu måste jag skärpa mig i och med att jul står runt knuten. Nu borde det vara lätt tycker man ju. Måste skärpa mig och köra igång och hålla mig duktig. Det är så svårt just nu när det är kallt, jag blir så hungrig och äter mer och vill gärna äta lite pasta eller något sådant.. :) Fy mig...


Idag blir det jobb! Ska bli roligt! Men jag måste nu börja söka jobb på andra ställen så att jag får jobba mer. Jag kan inte hålla på såhär med att jobba med webbdesign, fotografering, studera heltid samt nu jobba med itrim. Och det sista är det viktigaste för mig så jag försöker lösa resterande. Det ultimata vore att jobba heltid på itrim (ja, deltid plus extra så man kommer upp i ungefär heltid) och sen jobba med fotograferingen då och då :)


NU har jag beställt hem en step-up bräda så jag kan tjuvträna lite hemma innan mina inspirationspass som jag kommer hålla efter jul. Det ska bli superskoj men det skadar verkligen inte att träna lite och komma på lite "moves" hemma :)

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards