Alla inlägg den 7 december 2010

Av Lisa-Marie - 7 december 2010 13:41

Jaha, så var det tisdag igen :) Nu har jag suttit och jobbat hela dagen för att bli av med lite mer grejor! Inte så mycket rörande på mig alltså.. Men jag är stolt, jag har varit jätteduktig med maten sen förra veckan samt att jag börjat få in rutiner igen. Jag hade ju en liten svacka i både träning och matväg där jag bara har stått stilla i vikt eller skiftat lite upp och ner men inte mycket (enligt mig).. Men nu har jag skött mig och jag tränar på itrim 2 gånger i veckan och planerar att börja med min Zumba igen så fort jag har tid. Jag promenerar minst en gång om dagen (med promenera menar jag snabbare takt när jag verkligen går och blir lite svettig, inte bara små snuttar med hunden och så).


Så ja, nu är jag på G igen! Jag fick en nytändning (konstigt nog) av snön och våra promenader i skogen och den höga snön. Nytt sätt att promenera på och nya idéer.


På måndag (Lucia) ska jag ha mitt första inspirationspass i cirkeln. Det är jättespännande och nervöst och jag sitter och försöker hitta passande musik och lite steg som jag planerat in. Det ska bli jätteroligt och jag hoppas verkligen att fler människor skriver upp sig trots att det är Lucia! :)


Jag har verkligen försökt få ihop mina steg idag men det räckte inte riktigt trots promenad med vovven och sen promenad till jobbet :(

Hade en superfin dag på jobbet. Mycket att göra så jag hann knappt tänka men det är då det är som roligast :)

Steg: 9132

Gym: 0 minuter

Zumba: 0 minuter

Promenad:  50 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards