Alla inlägg den 13 december 2010

Av Lisa-Marie - 13 december 2010 22:45

Lucia! Inte ett enda Luciatåg såg jag idag.. Inga julsånger alls.. MEN jag hade mitt första inspirationspass idag. Det var jätteroligt trots att jag hade ont i huvudet. Som tur var hade min mamma skrivit upp sig på inspirationspasset och hon hade migräntabletter så jag överlevde. Ett riktigt tappert gäng var med och försökte sig på mina olika krumbukter på step up brädan och joggingrutorna. Nu när man gjort det så är det saker man kom på som skulle kunna förbättras helt klart, men man måste nästan ha ett pass innan för att komma på allt.


Fullt ös medvetslös denna veckan. Jag jobbar verkligen varje dag förutom onsdag och då ska jag på julbord med itrim och sen ha gruppträff på kvällen. Så det blir en vecka i itrims namn verkligen. Sen kämpar jag på för att bli färdig med alla bilder så jag kan skicka till kunderna så de kan beställa vilka de vill ha innan jul på dagtid innan itrim. Riktigt skojig vecka! Vet inte riktigt hur jag ska lyckas att trycka in studerandet också. Det blir spännande måste jag säga!

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards