Alla inlägg den 23 december 2010

Av Lisa-Marie - 23 december 2010 11:37

Hej hej!


Idag är det fullt upp! Vi ska fira lilljulafton hemma hos mamma så det ska öppnas paket, ätas mat och mysas :) Vi ska sova där och sen åker vi till pappa imorgon. Det ska bli kul eftersom att Kira (vår hund) löper och de har en hane.. Separarering för fullt! :)


Det gick jättebra igår på hälsouppföljningen, jag har tydligen bra blodtryck och vågen visade ok. Jag är nöjd. Har gått ner litelite så man får vara nöjd :)

Vi bestämde att jag ska stanna i vikt över jul och nyår och sen köra igång med viktminskning efter nyår. En liten paus utan att oroa sig för vikten alltså :)


Jag var och gosade med små kattbebisar igår.. Alltså ååååhhh... Jag hoppas verkligen att en av de blir så pass bra att hon får flytta hit.. Vi får se men de ser verkligen söta ut och vilka gosnosar!!


                                 

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards