Alla inlägg den 21 december 2010

Av Lisa-Marie - 21 december 2010 10:25

Ännu en kall och snöig dag. Dock tycker jag mig se solen kika fram över träden så det blir nog en fin dag idag! Jag känner mig mör i kroppen. Det var en tuff vecka förra veckan med både jobb, studier, träning, jobb haha.. :)


Idag ska jag jobba igen men sen blir det lite julledigt. Jag har min 6-månaders uppföljning på itrim på torsdag. Det ska bli skoj att se vad hon tycker :) Jag har ju inte direkt varit någon ängel men jag har inte gått upp i alla fall. Vi får se hur det blir :)


Imorgon ska jag åka till en god vän som har kattungar av rasen Ragdoll. Jag har bestämt mig för att börja föda upp den rasen istället för Helig Birma som jag nu föder upp så vi får se om det blir någon liten stjärna till mig i den kullen. Det ska verkligen bli jätteroligt att få gosa 6 stycken små sötnosar!!! :)


Duktig som jag är så promenerade jag hem från jobbet. Jag har fått omboka min hälsouppföljning då jag bokat in den fel på torsdag.. Hon är inte ens där på förmiddagen.. Jag måste varit snurrig när jag bokade in tiden.. Men imorgon kör vi innan jag ska till kattungefarmen och gooooosa! :)


Steg: 11366

Gym:  0 minuter

Zumba: 0 minuter

Promenad:  1 timme

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards