Alla inlägg den 8 december 2010

Av Lisa-Marie - 8 december 2010 09:30

Nu är jag uppe och har avklarat alla måsten på morgonen, det är mycket när man har katter, vovve och sig själv att sköta om :) Omelett till frukost, svart kaffe och vatten (men bara till mig, hunden fick givetvis hundmat och katterna fick kattmat haha).. Idag ska jag gå och träna med mamma :) Ska bli jätteroligt! Vi har inte tränat ihop sen vi gick på Friskis & Svettis tillsammans under några år när jag gick i högstadiet (ja, ni läste rätt, jag tyckte faktiskt om mina föräldrar när jag gick på högstadiet haha).


Vilken underbar dag! :) Supertrevligt men kort träningspass med mamma men hon försvann tidigt så jag tränade själv tills det var dags att fota lite runt i lokalen och sen var det personalmöte. Mycket fin dag måste jag säga.. :)


När jag kom hem så tog jag ett bad och läste ut fjärde boken i Jean M Auels serie om kromagnonmänniskorna och neandertalarna i serien om Ayla och Jondalar. De är så fantastiska! Detta är ungefär 3-4 gången jag läser hela serien. Denna boken tog bara några dagar.. :)


Sov gott på er!


Steg: 10229

Gym: 0 minuter

Zumba: 0 minuter

Promenad:  45 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards