Alla inlägg den 31 december 2010

Av Lisa-Marie - 31 december 2010 17:00

Jobbdag idag! Och vilken dag sen! Idag kom flera tappra människor in och tränade, sååå roligt att se att det var så många! Jag var så glad och det var så roligt då jag trodde att jag skulle sitta rätt ensam!

När jag slutade kom mamma förbi och vi tränade :) Jätteroligt! Det är så mycket roligare när man är två! Och sen får jag spendera lite extra tid med mamma och det är också väldigt positivt!!


Idag är en fantastisk dag och jag är sååå glad. Ser fram emot det nya året! Det är så mycket spännande jag ser fram emot! Jag hoppas verkligen att det nya året blir så underbart som jag tror och hoppas att det kommer att bli!


Jag har listat några mål och önskningar inför nästa år:

1. Få heltidsjobb och fast tjänst

2. Gå ner till min målvikt

3. Att föda upp katter av ny ras (längtar!)

4. Att bli en bättre fotograf och fotografera allt möjligt! Har mitt första bröllop inbokat i Juni! SÅÅÅ spännande!

5. Att mina nära och kära mår bra!

6. Att jag och min man börjar planera vårt nästa bröllop haha.. :) Vi ska gifta oss i Spanien nämligen eftersom vi gjorde det extremt litet sist.

7. Börja leta efter en ny lägenhet i ett annat område.

8. Att hålla mig positiv och glad och ta saker med en klackspark :)


GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA! Jag kommer att vara hemma med min lilla familj (Jag, min man, vovven och katterna!)


Steg: 9012

Gym:  30 minuter

Zumba: 0 minuter

Promenad:  20 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards