Alla inlägg den 9 december 2010

Av Lisa-Marie - 9 december 2010 09:30

Härligt att se en minussiffra igen :) Känns mycket positivt! 1,1kg sen förra veckan :) Mitt BMI ligger på 27 nu. Känns mycket bra, tror dock att jag aldrig kommer att ligga under 25. Men det spelar ingen roll, jag har en bred kroppshydda haha.. Enligt min fettprocent är jag inte överviktig och har inte varit på ett tag :) Så det är lite kul att man kan räkna på andra sett än BMI som faktiskt inte säger så mycket om man inte har en "normal" benstomme.


Fullt ös! Vi har en sjuk hälsorådgivare så det blev mycket jobb idag! Roligt är det i alla fall och jag ska även jobba imorgon eftersom att hon är sjuk. Jag trivs verkligen på detta jobbet. Jag är helt såld! :)


I helgen blir det fotograferande av katter hela helgen, det var länge sedan och jag ser verkligen fram emot det! Så en hel helg i Sollentuna på kattutställning blir det!


Steg: 10414

Gym: 0 minuter

Zumba: 0 minuter

Promenad:  40 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards