Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Lisa-Marie - 3 juli 2010 10:00

MORGON:

Och så är det morgon igen :) Druckit min morgonshake och gått en vända med hunden.. Skönt, har nog aldrig kännt mig så pigg som jag gör nu! Fast kroppen känns ju att den blivit använd på gymmet.. Lite smärta här och där och onda punkter haha.. Men det känns bra att ha gjort något bra!


LUNCH:

Varm kycklingsoppa och en promenix med vovven! Funderar lite på vad jag ska göra idag, känns så trist att bara sitta hemma med datorn när det är så fint väder ute.. Är trött men sugen på något roligt.. Skulle vilja åka någonstans..


EFTERMIDDAG:

En kyckling till haha :) Det är det godaste! Idag har jag verkligen fuskat med stegen dock.. Ska försöka ta en bra promenad ikväll. Vi ska först på bio men efter det skulle jag kunna promenera :) Dumma mig..

Innan lunch gjorde mannen pestopasta i köket och magen vände sig, hungrig.. Men två glas vatten och kycklingsoppa så kände jag mig levande igen :)


MIDDAG:

Nu har vi varit på bio och sett Eclipse! Den var jättebra (enligt mig, mindre bra enligt mannen). Promenaderna har uteblivit så jag ser fram emot ett otroligt lågt stegantal idag (fyyyyyy på mig)..

Kycklingsoppa till middag fast jag egentligen skulle druckit en shake...


Steg: 7079

Gym: 0 minuter

Promenad: 20 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards