Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Lisa-Marie - 30 juli 2010 10:15

MORGON:
En ny morgon! Blev en sen morgon igen så jag hinner inte gå till gymmet innan de stänger för "siesta". Jag längtar tills de har normala öppettider på dagarna så jag kan gå dit närsom.. Nu har de stängt mellan 12.00-16.00 och det är precis då det passar bäst för mig att träna :) Så det blir att pallra sig dit efter 16.00


LUNCH:
Mattestudier.. SUCK! Jag är verkligen ingen fan av matte.. Hemskt är vad det är!

Tur att man har en man som vet hur man räknar.. Jag är snabb vid huvudräkning och de vanliga + - / och x men när det kommer till jobbiga ekvationer etc så är jag helt lost..


EFTERMIDDAG:
Glad i hågen på väg till gymmet och när jag rycker i dörren så är den låst.. Inser att det är fredag och att de inte har "siesta" idag utan de har öppet till 15.00 Gud vad surt!! Riktigt irriterande! Jag hade ju kunnat åka direkt och tränat imorse när jag gnällde över siestan haha.. Jaja, jag promenerade hem i alla fall.. Och nu är det mer mattestudier.. Bläääää


MIDDAG:
Har lovat migsjälv att jag ska lägga ut fler bilder i bloggen, det känns himla trist utan de. Jag som är fotograf och allt.. Fyyyy mig!

Ska äta Chili sin carne till middag, håller på att vänta på att den ska svalna. Gick ut på en lite skogspromis men Oliver och Kira.. :) Kira bara älskar våra promenader i skogen, hon springer och springer haha..


Steg: 9376

Gym: 0 minuter

Promenad: 1 timme och 20 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards