Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Lisa-Marie - 11 juli 2010 18:28

MORGON/LUNCH/EFTERMIDDAG:

Idag har varit en fantastiskt varm dag! 31 grader i skuggan.. Helt sjukt! Vi har legat vid poolen hela dagen, upp och ner :) Fast jag och farmor började dagen med en liten promenad till en av sjöarna med Kira och hon fick bada lite! Väldigt trevligt. Jag åker nog med all säkerhet tillbaka till landet snart haha.. Så underbart att vara där ett tag, ta det lugnt, umgås.. Mysigt!

Har bara druckit shaker hela dagen, alldeles för varmt för soppa.. Är röd som en tomat efter dagen.. :) Längtar redan tillbaka!


KVÄLL:
Ätit dagens enda varma soppa.. Gott så gott! Imorgon måste jag köpa ny "mat". Har bara 1 påse kyckling och 2 påsar skogsbär kvar.. Ska köpa 1 choklad och 1 kyckling till. Även om det blir över efter att jag börjat med LCD så kan jag använda påsar och äta pyttelite från en chokladbar eller något sånt. Ser verkligen fram emot torsdag.. Bara 3 dagar kvar.. 12 shakes/soppor innan jag får tugga :)

Var ut på en liten kvällspromenad för att fylla dagens steg.. Har inte klarat målet än men jag går ut innan sängdags också så har jag fyllt dagens kvot :)


Steg: 8417

Gym: 0 minuter

Promenad: 40 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards