Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Lisa-Marie - 27 juli 2010 10:14

MORGON:
God morgon världen... Just i detta nuet sitter jag och febrilt försöker äta mig igenom en stenhård klump med orange/mango smoothie.. Den är verkligen stenhård.. Oliver tog den till köket för ett pyttelitet besök i micron.. Jag har kämpat rätt länge och inte kommit någonstans.. Men gott är det lilla jag fått i mig :)


LUNCH:

Alltså, snart kreverar jag... Jag är hungrig hela tiden.. Trodde att det skulle bli lite bättre när jag började röra på mig igen efter semestern (enligt henne på itrim var det det enda jag kunde göra för att gå in i ketos igen) men det blir bara värre.. Jag står på kanten mellan att "bara fuska en gång" tänket och att hålla mig ifrån det.. Det blir jobbigare och jobbigare.. Eller så funderar jag på att gå över till varierat istället för snabbt.. Men jag vill ju egentligen inte, det är ju bara det att jag är hungrig.. Stirrar konstant på klockan för att se när nästa målitid blir.. Och även när jag äter så går det över till att vara deppig över att även efter måltiden så är jag inte mätt utan hungrig.. Vet inte riktigt hur jag ska lösa detta.. Jag kan ju inte vara den första detta har hänt för??


EFTERMIDDAG:
Ätit ännu en chokladbar.. Går inte runt på smoothiesarna längre..

Jag längtar tills på torsdag då jag ska väga och mäta mig.. Jag hoppas VERKLIGEN att jag har något trevligt att skriva i bloggen då.. :) Hoppas på bra resultat så jag har något som peppar mig ordentligt nu när det är tungt på hungrigfronten...


Undrar hur länge jag klarar detta om jag fortsätter vara såhär hungrig? Något måste ändra på sig..


MIDDAG:

Trött och hungrig.. :) Som vanligt! Gick och la oss ganska tidigt så jag missade kvällsuppdateringen.. Sorry.. :)


Steg: 5775

Gym: 0 minuter

Promenad: 30 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards