Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Lisa-Marie - 16 juli 2010 08:44

MORGON:
Mmmm.. En strawberry/lemon smoothie till frukost satt perfekt! Mums! Jag älskar verkligen dessa smoothies! Helt underbara! Cappuccinon vet jag att jag tycker om, den har jag testat tidigare hos pappa. Det är bara chokladdrycken som ska testas innan jag åker och shoppar "mat". Ska göra det idag så jag blir av med det och så jag kan fixa allt inför avfärden mot Norge på måndag. Det börjar närma sig!


 


LUNCH:
Det blev en chokladshake till lunch. Den var helt ok! Smakade lite som Pucko men inte helt. Jag ska köpa lite sånna när vi åker. Sitter och jobbar för fullt så jag hinner inte skriva så mycket.


 


EFTERMIDDAG:
Usch vad besviken jag är!! Jag var precis på itrim och hade bestämt mig för att köpa 4 flak med smoothies eftersom att de har haft ett sommarerbjudande (-40%) som jag kikat på sen jag startade för 3 veckor sedan. Det fanns inget datum på erbjudandet så jag antog då givetvis att det gällde hela sommaren. Jag har tittat på det varje gång jag varit där. Sen fick man en kylväska också när man köpte 4 flak. Idag kommer jag dit och så har de inte erbjudandet längre och inga väskor.. Hon säger då att det stod datum på erbjudandet men jag är säker på att det inte gjorde det. Jag är helt säker då jag dubbelkollat varenda gång jag varit där (läst lappen när man står i kö och så). Blir så irriterad när sånt här händer. Hon säger då att erbjudandet tog slut för 3 veckor sen.. Jag har ju bara varit här i 3 veckor och de lapparna har suttit där hela tiden. Jag har till och med nämnt att jag ville ha väskan etc. Trist! Jag blev så irriterad att jag bara köpte 2 flak och 2 förpackningar couscous och gick..


Jättedåligt! Personalen kunde ju i alla fall nämnt att det skulle gå ut när jag pratade om det..


MIDDAG:
Jobb och jobb.. Åt upp resterna av de två delarna av chokladbaren och cranberrybaren från igår. Knät är inte speciellt glatt. Bokade en ny tid till läkaren, måndagen den 26 är det dags.. Vi var och handlade Voltarene gel och en knästrumpa efter rekommendation från sjuksystern som bokade min tid.

Jag hoppas verkligen att det blir bättre tills nästa vecka!


Vi var och shoppade på djuraffären också. Ben och leksaker samt en alldeles egen flytväst :) Vågar inte dra runt henne i båten i Norge utan en.

Längtar verkligen till Norge, ska bli sååå härligt!


Kram på er!


Steg: 10017

Gym: 0 minuter

Promenad: 45 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards