Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Lisa-Marie - 4 juli 2010 09:26

MORGON:

Så är den här, dag 11. Det innebär att när denna dagen är slut så är jag över hälften av de här tre veckorna. Det innebär att det är mindre tid framför mig med bara VLCD än det är bakom mig! Positivt va? :)

Det känns bra, det går mycket bättre nu, känner mig inte alls lika hungrig och så. Startade för övrigt dagen med en chokladshake, den är faktiskt riktigt go!


Jag satt och funderade på biverkningarna som stod på ett papper jag skrev under när jag satte igång och det var det ena och det andra. Trötthet, yrsel, frusenhet, håravfall, dålig andedräkt, torr mun etc. Jag kan säga att jag har varit trött, frusen, torr mun (lite grann) och jag har säkert dålig andedräkt pga ketosfasen men jag känner mig inte helt av.. :) Dessutom så höll det i sig i ca 2-3 dagar och det kan man ju stå ut med :) Alla dessa biverkningar är ju temporära och tappar man (som det står ca 10%) av sitt hår så växer ju det tillbaka. Vikten får däremot inte växa tillbaka :) Den kan stanna där den är haha..


LUNCH:

God kycklingsoppa och så har jag tagit ett bad :) Haha.. Bara jag som tar bad i hettan ute :) Ska ta lite promenixer på dagen och ikväll blir det sista valpkursdagen :)


EFTERMIDDAG:

Är ute hos min mor och leker med vovven, fikar (svart kaffe) medans de åt jordgubbar och glass *dreggel* (kändes faktiskt helt ok, var inte superjobbigt som tidigare) och sen åt jag min kycklingsoppa :) Mycket nöjd är jag med att jag inte kände sorg och jättesug när de åt deras gott gott..

Fick också höra att det syns att jag gått ner i vikt och det känns ju bara hur bra som helst! Min lillasyster ska eventuellt med och testträna på Itrim när hon kan, det ska bli skitkul! Tycker om min lillasyster jag :)


MIDDAG:

Fullt ös idag! Var på sista dagen av valpkursen, gick lika bra idag! Slängde i mig en chokladshake på vägen hem :) Det är så det är ibland, jag tycker det är helt ok!


Hade en bra dag helt enkelt! Nu är det mindre än hälften av tiden kvar tills jag får börja med LCD. Underbart!

Imorgon blir det träning, ser faktiskt fram emot det. Helt sjukt egentligen, jag som hatar att träna :)


Kram på er!


Steg: 9369

Gym: 0 minuter

Promenad: 20 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards