Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Lisa-Marie - 8 juli 2010 09:25

MORGON:
-2,2kg sen förra veckan :) Jag är supernöjd med tanke på att jag fick min mens igår och hela jag är svullen, speciellt magen. Trist att man får den dagen innan vägning och mätning.. :( Men men, resultaten finns där ändå!


LUNCH:
Fint väder är det ute! Vill ut på picknick och myyyysa! Men för mig är picknick = mat så det blir ju inte sååå lyckat.. Nästa sommar får jag njuta och ha det gott! Denna sommaren blir en sommar av eftertanke och karaktär :) Har nu räknat ut att det är 26 shakes och soppor kvar innan jag får ta min första tugga (ja, mitt första mål nästa vecka ska vara något att tugga på haha..) en chokladbar eller något sånt.. *dreggel*

Men man är ju lite orolig att viktminskningen ska stoppa av ordentligt när man väl börjar äta alla dessa bars och äta deras hot meal... Men det blir nog bra! Det blir det ju för alla andra så jag är nog inget undantag :) (Hoppas jag)

Ser verkligen fram emot lördagen när vi ska åka ut till landet. Ska bli härligt!!


EFTERMIDDAG:
Soppa för själen!! :) Idag har jag bara slappat (känns som att det händer ofta nu) men ikväll bär det av till Itrim för vi har en öppen gruppträff (normalt har vi samma grupp som träffas varannan vecka) vilket innebär att alla som vill får komma, blandat med folk som varit där länge och kort tid. Ska bli spännande!

Håller fortfarande på med denna datorn som ska ominstalleras, det blev inte gjort igår.. Måste göra det idag istället..


MIDDAG:
Nu har jag varit på min livs första gruppträff. Det var väl ok antar jag.. De inriktar sig väldigt mycket till de som varit där länge. Vad ska man äta? Måltidsordning? Motivation med vin/öl etc? Ja, det var inge kul att lyssna på då det enda jag äter är soppor.. Tyckte nog att de kunde hålla två öppna gruppträffar. En för de som äter mat och en för de som inte gör det. Jag har så mycket frågor och vill veta mer om det jag gör, inte höra på hur de som äter ska klara semestern. Jag har ju mitt på det torra liksom.. Det är soppor och shakes och sen är det bars och smoothies etc. Inte mycket att ändra på där inte.. Så jag känner inte att det gör sådär jättemycket att jag missar nästa gruppträff då jag är i Norge.

Det var helt ok annars, kul med glatt folk och så. Men jag hade hoppats på mer som gällde min start och vad jag håller på med etc. Men men... That's life! :)




Vikt: 86,8kg (-6,8)

Arm: 32,5 cm (-2,5)

Bröst: 108cm (-6)

Bröstkorg: 90 cm (-5)

Mage: 102 cm (-10)

Höft: 103 cm (-5)

Lår: 70cm (+-0)

Knä: 39,5 cm (-2,5)


Steg: 8456

Gym: 0 minuter

Promenad: 20 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards