Direktlänk till inlägg 5 juli 2010

Dag 12

Av Lisa-Marie - 5 juli 2010 09:58

MORGON:

Ja, idag var jag inte uppe med tuppen kan jag säga :) Vaknade 9.30 och undrade varför ryggen värkte så... Har väl legat och spänt mig igen.. Skönt att jag ska iväg på gymmet och sen min timmes promenad efter. Ska bli skönt att få röra på sig! Jag känner mig alltid så nyttig och duktig efter ett träningspass och det är väl egentligen därför jag längtar :)

Drack en skogsbärsshake till frukost och tänker på vad jag ska köpa idag. Tror det lutar åt en chokladshake låda och 2 kycklingsoppor.


LUNCH:

Nytränad, promenerad och duschad :) Idag tog jag i lite för mycket, tyckte jag slötränat lite innan pga knät så jag körde ett riktigt tufft pass.. Mådde illa efteråt... Ska nog ta det liiiite lugnare nästa gång :)

Druckit en shake och sen sitter jag ner :) Haha...


EFTERMIDDAG:
Efter en snabb kycklingsoppa bar det ut till min mor igen, himlans vad vi är där nu :) Oliver skulle mecka bil och jag åkte med min mamma och mormor till min moster vars man fyller år. Jag tittade som vanligt på när de andra åt men det var mycket trevligt :) Kira betedde sig väldigt bra tycker jag!


MIDDAG:

Varm kycklingsoppa i magen.. Mmm... :) Gott gott! Nu ska jag bara ligga och jobba hela kvällen tills det är sovdags :)


Det är verkligen så kul att kläder börjar passa igen, flera t-shirts kan jag faktiskt använda nu :) Sport BH:n som jag tidigare fick verkligen draaaaaa på (med krångel och kofot ungefär) glider nu på hur smidigt som helst! HURRA! Och BH:n har jag fått dra in ett knäpp *wooohoooo*


Kram på er alla! Om 2 dagar är det vägningsdag igen! SÅ SPÄNNANDE!


Steg: 14115

Gym: 30 minuter

Promenad: 1 timme

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa-Marie - 10 januari 2017 18:07


Hejsan,Jag ser ibland att folk varit inne här och det var ju X antal år sedan jag var här!Jag har två barn och driver mitt eget företag Fotograf Lisa-Marie Chandler www.lisamariechandler.se så om ni vill kika in och hälsa på är ni väldigt välkomna! ...

Av Lisa-Marie - 7 maj 2011 11:09

Jaha.. Nu har jag inte skrivit på väldigt länge och nu tänker jag förklara varför :) Jag ska bli mamma! Nu har de mest kritiska 12 veckorna gått och allt verkade bra när jag var på ultraljud i torsdags och bebisen sprattlade på som sjutton så ja...

Av Lisa-Marie - 27 april 2011 11:49

Jaa.. Som sagt.. Inte mycket skrivet inte :)   Jag har inte varit så mycket på benen alls, tröttig och tröttig. Är inte riktigt bra ännu men det går framåt. Jag längtar efter min energi och framåtanda! Lite konstigt känns det allt, jag som varit ...

Av Lisa-Marie - 9 april 2011 09:11

Ja, jag har legat helt däckad i sängen i två veckor. Jag har varit väldigt sjuk, det var länge sedan jag varit såhär dålig. Trist och jobbigt har det varit. Jag har inte kännt för att blogga trots att jag givetvis haft datorn till hands. Jag är nu nå...

Av Lisa-Marie - 23 mars 2011 22:00

Ja, idag hade jag en inte så bra dag måste jag säga.. Promenerade till jobbet i solen och det var supermysigt!! Sen hade vi personalmöte och det är ju alltid bra att reda ut saker hit och dit.. :)   På eftermiddagen kom två personer i ungefär sam...

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards