Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Lisa-Marie - 3 augusti 2010 10:28

MORGON:

Vaken och haft en lite konstig morgon, fastighetsskötaren var här och fixade ytterdörren. Handtaget hängde och slängde och man var tvungen att låsa dörren för att den skulle gå igen.. :( Men nu är det fixat! Kira fick vänta med mat och morgonpromenaden men det gick ändå.. Jag åt min sedvanliga frukost och har samlat ihop en massa saker som jag tänkt testa sälja. Gamla kläder jag aldrig kommer använda, ett par skor etc. Så jag hoppas att man kan få tillbaka lite av det man lagt ut i alla fall :)


LUNCH:
Fullt ös medvetslös! Fotar kläder och sen fort till Farsta för röntgen och sen till Trångsunds Vårdcentral för att hämta en kopia på remissen till sjukgymnasten som jag var så duktig och hade bort.. *puh* Sen ska jag studera 80 (!!!!) sidor matte till provet imorgon.. Känns som att denna dagen vart lite jobbig!!


EFTERMIDDAG:

Matte matte matte... Jag kommer aldrig att klara provet imorgon.. Detta är ju helt sjukt.. Jaja.. Man får väl hoppas att jag får g - - -  eller något..


MIDDAG:
Jaha.. Har insett att jag aldrig kommer bli klar med matten.. Det är kört! Jag har typ 60 sidor kvar (det är väldigt krångligt) och det är jättesvårt! Vet inte hur jag ska lösa detta.. Man kan ju hoppas på ett mirakel..

Åt faktiskt en kycklingsoppa (har ingen mat kvar) och en tredjedel av en choklad mmm.... Chokladen var suverän!


  (den till höger)



Imorgon blir det verkligen jättejobbigt med tid!

8.30 lämna vovven hos min bror och svägerskan

9.00-12.00 Matteprov

13.00-14.00 Fotografering av två katter i studion

14.00 Hämta vovven

14.15 Till sjukgymnasten och fixa tid

15.00 Jobba

18.00-21.00 Gruppmöte på itrim och sen träning och promenad hem

*puh*


Inga bra stegantal idag.. Har inte haft tid.. :( 4925..


Edit: Vi var ute på en promenix mitt i natten under studierna för att vakna till så stegantalet ser liiiite bättre ut :)..


Steg: 7347

Gym: 0 minuter

Promenad: 20 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards