Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Lisa-Marie - 31 augusti 2010 09:10

MORGON:

Idag och imorgon kvar, sen är det bara 2 veckor kvar! Helt fantastiskt! Det ska bli jätteroligt att kolla hur mycket jag gått ner denna veckan för att se om jag närmar mig målet. Behöver ju gå ner ca 1,5 kg per vecka de sista 3 veckorna för att nå mitt mål och jag har inte tränat lika mycket som tidigare (pga ryggen och att vi var borta i helgen). Jag ska träna lite Wii idag och gå en powerwalk, ska även studera och åka in med kattungen för koll hos veterinären innan han flyttar denna veckan. Mycket roligt :)


Efter fråga om jag tar bilder på människor också så lägger jag in lite bilder här.

                     


LUNCH:

Nu har jag varit hos veterinären och låtit besikta lillkillen, eller liten och liten, han är uppe i 2,1kg nu så sådär jätteliten är han inte :) De kommer och hämtar honom imorgon. Det kommer att bli så tomt utan honom, alltid jobbigt när de flyttar.. Men men, det känns bra när man hittar bra hem till de.

Ätit en chokladbar och suttit och fixat med jobbet, måste studera nu.. Vad det tar emot!


EFTERMIDDAG:
Tror ni jag studerat något? NEJ! Jag har jobbat och fixat, betalat lite räkningar och hittat massor av livsnödvändiga grejor som måste göras och därför kan jag inte studera.. Skjuta upp saker, jag? Haha.. Ska lägga mig i badet och läsa psykologi och historia. Tänkte att det kunde vara himla smart, då kan jag inte gå någon annanstans liksom :)

Ätit en chokladbar och druckit massa vatten. Ska träna framför Wii tillsammans med mannen när han kommer hem och sen promenera, HEJA MIG!


MIDDAG:
Tränat framför Wii.. Check! Promenerat.. Check! Jobbat.. Check! Ätit couscous.. Check! Studerat.. ehh.. lite check.. Läst psykologi i badet, räknas det?

Sjutton att det ska vara så svårt att studera ordentligt! Imorgon blir det definitivt gjort. Sen kommer de och hämtar lillkillen på kvällen. Ska till gymmet imorgon, jag ska väga mig imorgon, 2 veckor sedan det blev gjort senast. Spännande! Men jag längtar mer till torsdag då jag väger mig hemma.


Steg: 12421

Gym: 0 minuter

Promenad: 50 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards