Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Lisa-Marie - 27 augusti 2010 08:32

MORGON:

Ännu en morgon är här, solen lyser med sin frånvaro.. Men idag bär det av till Gävle och det ska bli jätteroligt måste jag säga! Dagens och morgondagens promenad ska göras med mannen. Vi brukar inte kunna ta längre promenader tillsammans eftersom att Kira är en valp och man ska inte motionera de för mycket när de är små, det sliter på lederna. Sen kan hon inte vara ensam hemma av samma anledning (alltså att hon är valp), det är väldigt irriterande just idag. Mannen var tvungen att åka till universitet och jag skulle träna på dagen innan vi åker. Nu vet jag inte hur jag ska göra. Kanske kan lämna henne lite tidigare hos min pappa och sen träna. Jag vill verkligen gå och träna annars blir det bara 2 dagars träning denna veckan och jag försöker verkligen att komma upp i mina 3 dagar varje vecka. Speciellt nu när jag skrev upp mig på en tävling som itrim Haninge har, man ska gå till gymmet minst 25 ggr under en viss period, kommer inte ihåg exakt datum. Det ska jag klara utan problem med tanke på att jag tränar 3 dagar i veckan :)


LUNCH:

*pust* Fullt ös med packning, dubbelkoll av allt! Ska bli skönt att komma iväg en stund måste jag säga.. Hittade hunden med ett halvt stearinljus i munnen (resten var i magen) *suck* Ska bli skönt och komma iväg :) Som sagt, jag ska försöka att komma åt internet och blogga, om det inte går så lägger jag upp hela helgen när jag kommer tillbaka.


EFTERMIDDAG:

Stressad som en galen :) Men nu är det äntligen över. Sitter i bilen på väg att hämta mannen och lämna vovven till min pappa som ska passa henne i helgen. Det blev ingen träning för mig men jag kan säga att jag sprungit upp och ner för två trappor med massor av tunga grejor så det fick bli min träning. Synd, ville inte missa mitt gympass..


Nu är jag på väg i alla fall!

 

MIDDAG:
Vi har varit på Gävletravet och satt upp utrustningen, massor av grejor och det tog ett tag, vi kom därifrån vid 20.30 och sen åkte vi till vår stuga där vi åt middag och sen tvingade jag ut maken på en 6500 stegs promenad (eftersom att det var det jag behövde skrapa ihop). Trots mycket spring etc så har det inte blivit så mycket steg idag..

Jaja, tycker att vi var duktiga. Jag och min man får sällan tid att promenera tillsammans nu för tiden så jag är glad. Det var becksvart ute dock..


Steg: 10581

Gym: 0 minuter

Promenad: 40 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards