Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Lisa-Marie - 12 augusti 2010 08:29

MORGON:
Yey!!! :) -1,8kg sen förra veckan och jag har nu ett BMI på 30,3!! Det går ju bra det här ju! Snart är både 80kg strecket och BMI 30 (=fet) barriären sprängda!! Inte för att jag känner mig fet... Inte ens i närheten, det är ju en måttstock som används men jag är bredare än genomsnittet så jag tycker inte själv att jag är fet längre, överviktig ja, men inte fet.. Men det vore skönt att komma ner till "officiellt inte fet" haha.. :) Känner mig jättenöjd i alla fall!


LUNCH:

Jaha, så har jag tränat Wii framför tvn med mannen och sen en riktig powerwalk. Fullt ös! Känner mig riktigt sliten och trött nu.. Men jag har varit duktig! :) Nu är det jobbdags igen och sen ikväll ska jag till skolan och skriva in mig för fler lektioner..


EFTERMIDDAG:
Ätit en chokladbar och tittar lite på film, dricker lite kaffe och känner mig bra helt enkelt :) Känns bra idag, jag känner mig duktig! Jag har ju som slutmål 67 så insåg att jag exakt gått ner hälften av det jag vill gå ner.

Underbart! Snart ska jag rusa till skolan :)


MIDDAG:

Kom hem vid 21.15 så middagen blev lite förskjuten.. Var sååå hungrig! Blev rätt lång tid i skolan! Ska bli jätteroligt att studera psykologi men jag kanske inte fastnade för läraren direkt :)

Svenska B ska bli kul och jag gillar verkligen läraren, har haft henne förrut!


Nu är det sova som gäller, imorgon är det gym och powerwalk som gäller.. Fullt ös medvetslös!


Vikt: 80,4kg (-13,2)

Arm: 30,5 cm (-4,5)

Bröst: 99 cm (-13)

Bröstkorg: 87 cm (-8)

Mage: 99 cm (-13)

Höft: 99 cm (-9)

Lår: 66 cm (-4)

Knä: 37 cm (-5)


Steg: 11197

Gym: 0 minuter

Promenad: 45 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards