Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Lisa-Marie - 9 augusti 2010 09:26

MORGON:

Ännu en morgon i mitt liv! Frukosten blev som den brukar bli :) God men det hade varit gott med något annat.. :) Fast jagt har lättare att hålla mig mätt på en smoothie på morgonen än andra tider.. Har jättesvårt med de på dagtid, därför blir det alltid på morgonen.. Jaja, nog tjatat om det..

Jag kom in på mina kurser. Hurra! :) Nu väntar jag bara på betyget i matte.. Känner mig så orolig..


LUNCH:

Nu har jag varit på gymmet och tränat, sen gick jag hem som vanligt, kändes bra! Tröttig i kroppen känns det som.. Druckit lite kaffe och ätit en chokladbar.. Gott gott!


Jag har fått brevet med kurserna hemskickat så jag hade inte behövt ringa imorse.. :) Men men.. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska välja för kurs, det kan bli så att jag måste studera Franska och Spanska samtidigt och det blir ju inte ett dugg krångligt.. Hehe..


EFTERMIDDAG:
Har nu varit på upprop i skolan, blir några sådana denna vecka.. :) Alltid lika tråkigt haha.. Helt slut är jag.. Fick faktiskt tag på min mattelärare och det verkar som att jag fått mellan G-VG på båda proven så vi får se vad betyget blir. Han skulle ev. maila mig imorgon.. :)


MIDDAG:
Ätit lite god mat (couscous som vanligt) och jobbat massor.. Jag drog verkligen ut på det men till slut tog vi en skogspromenad eftersom att jag behövde stegen.. Det är så trist, i början var det jättelätt att få ihop stegen (minst 7000 steg på promenaden hem från gymmet men nu är det bara 5000... Vet inte om det är byxorna eller om mina steg växt så mycket att promenaden minskat med 2000 steg.. Det gör ju inte saken lättare i alla fall :)


Imorgon ska jag en snabbis till skolan och sälja lite böcker på förmiddagen och sen till Farsta för att promenera med svägerskan :) Härligt med lite omväxling och underbart med lite sällskap!


Steg: 11577

Gym: 30 minuter

Promenad: 1 timme

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards