Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Lisa-Marie - 18 augusti 2010 09:46

MORGON:
Och så var det onsdagsmorgon :) Hade jättesvårt att ta mig upp ur sängen imorse.. Kan inte förstå att det ska vara så svårt vissa dagar..

Tänk vad fort tiden går! Det är redan onsdag! Det är faktiskt julafton imorgon (=vägningsdag) och det känns ju som att jag vägde mig igår!! Tiden bara flyger förbi!


LUNCH:
Jaha, så har jag varit och tränat och sen promenerat hem :) Härligt! Känner mig lika trött som alltid efter träning men det är en skön trötthet.

När jag var och tränade så vägde jag mig också (måste göra det varannan vecka hos de) men som vanligt så går jag efter vikten jag har på torsdagsmorgnar i bloggen. Jag väljer att väga mig hemma, naken på morgonen och gå efter det när jag skriver min blogg. Dock är min vikt som jag började på 93,6kg från min första vägning hos itrim mitt på dagen. Den morgonen vägde jag 94kg hemma på morgonen. Men men.. Spelar ingen roll, jag tänkte ta lite foton på mig imorgon också så ni får se lite bilder före och efter. Just ja! Itrim har fått en ny smak på deras måltidsbarer, Frukt & bär är den nya smaken och de hade rea så en låda med fyra i kostar nu 79kr istället för 99kr. Jag köpte en låda och åt en till lunch när jag kom hem. Det var riktigt söttigt måste jag säga, helt ok med sött och sen nötterna som vägde ut det söta. Ingenting jag kan äta sådär fruktansvärt mycket av men det var gott!

 


EFTERMIDDAG:
Har nu tagit det lugnt och arbetat lite. Duktiga jag! Varit nere med Kira en sväng och lekt lite. Hon börjar bli sååå stor, kan knappt fatta att det är samma vovve som flyttade hem till oss i mitten av maj. Hon växer extremt fort!

Ska gå igenom vår höstplan tillsammans jag och mannen, både ekonomiskt och planera inför Indienresan etc. Jaja, ska gå och göra det nu :)


MIDDAG:
Ätit middag och jobbat, måste ta mig i kragen imorgon och studera. Allt är bättre än det har jag märkt.. Precis som när jag gick i skolan.. *suck*

Jaja, har ätit couscous och gått på en promenad med vovven, när vi skulle gå in i porten så gick inte nyckeln hela vägen in (!!), den har kärvat ett tag men denna gången gick den inte in hur jag än försökte.. Snacka om irriterande!! Jag fick stå och skrika (vi bor på andra våningen) åt min man att han fick springa ner och släppa in mig och Kira. Oj, vad arg jag blir! Vi har klagat på att det varit trögt att öppna porten tidigare men att det inte går att komma in.. Vad skulle jag gjort om det var mitt i natten och min man inte var hemma?? Jaha, det blir till att ringa och klaga igen.. Jag tycker jag jämt och ständigt ringer och gnäller.. Tvättstugan fungerar inte, tvättstugan stängs ner vid 21.00 när vi har tid till 22.00 (ALLTID, det går inte att använda någonting i tvättstugan efter 21.00) SUCK OCH STÖN säger jag bara.. Jag vill inte bo här längre.. Jag bor i en mardröm..


Steg: 10042

Gym: 30 minuter

Promenad: 45 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards