Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Lisa-Marie - 22 augusti 2010 09:02

MORGON:
Ny morgon, nya möjligheter! Mår riktigt illa idag.. Magen känns konstig och så.. Ska vila nu på morgonen så får vi se om det blir någon promenad idag (om jag hittar någon som kan ta Kira i någon timme).. Jag ska försöka köra lite steps framför Wii om jag mår bättre sen.. Nu kör vi!


LUNCH:

Jaha, så har man ätit lite skogsbärsshake och en liten bit choklad (alltså mellanmålschokladen från itrim, helt lagligt när man äter en "soppa" av VLCD).

Ska nu träna och städa :) Låter inte det som en dag som heter duga??? Och efter det så blir det träning av hjärnan, då ska jag plugga svenska :)


EFTERMIDDAG:
Nu har jag ätit en chokladbar samtidigt som jag studerar svenska.

Tidigare tränade jag framför Wii och sen blev det en liten skogspromenix med Kira, vi båda mådde bra av att komma ut lite. Sen när vi kom hem så städade jag hela hemmet, matade djur och fixade. Och sen blev det studier. Ska lämna in lite svenskauppgifter imorgon så jag sitter och gör och finslipar lite :)

Har hittat en cykel på cykelringen som jag skulle vilja ha, det är synd att den inte är rosa men lila/vit går också bra, varför har man inte en massa pengar för? Den kostar 1975:- (tidigare 4495:-)

Visst är den snygg!

 


MIDDAG:
Har nu studerat i några timmar och just nu kikar jag på Broarna i Madison County, trots att den funnits så länge och jag är filmfantast så har jag lyckats missa att se den. Så nu blir det av! Har nu ätit middag och vilar. Tidigare tog jag en ganska varmt bad en stund och läste min bok. Sååå skönt men jag har lite svårt att ta varma bad på sommaren men musklerna behövde det kände jag. De känns mycket bättre nu. Det varma vattnet gjorde de gott!


Nu ska jag se klart filmen och vila lite, känner mig trött då jag hade väldigt svårt att igår. Riktigt svårt.


Steg: 10046

Gym: 0 minuter

Promenad: 30 minuter


Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards