Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Dag 66

Av Lisa-Marie - 28 augusti 2010 11:52

MORGON:
Uppe med tuppen kl. 6.00 på morgonen för en snabbfixning framför spegeln, borstning av tänder och uppvakning :). Mot Gävletravet för att fixa det vi inte hann igår. Åh, det är varmt! Galet varmt måste jag säga, vi är på övervåningen med studion och solen ligger på den stora fönsterväggen vilket gör att det blir som en bastu här. Inte lätt att jobba i den värmen. Har träffat flera vänner som nämnt min plötsliga viktminskning. Kul! De tyckte även att jag såg otroligt pigg och fräsch ut. Det är alltid kul att höra när man kämpar så mycket :)

 

LUNCH:

Har haft lite olika söta kunder nu :) Många gulliga katter har jag nu fotat, superroligt! Jag älskar verkligen mitt jobb, det är underbart roligt att fotografera. Har försökt att röra lite på mig och få in lite steg men har inte lyckats sådär jättebra kan jag väl inte säga. Men i vilket fall som helst så kommer vi att gå en promenad efter att vi slutat och kommit till stugan. Hoppas att vi kan gå ut och njuta av naturen och titta på saker, igår var det bara mörkt och kallt.. Men det var underbar luft, Gävleluft. Bort från Stockholm ett tag. Imorgon är det fotografering hela dagen igen och sen åker vi hem på kvällen. Tiden går så fort när man inte är hemma..


EFTERMIDDAG:
Nu är vi lite trötta efter en lång dag på jobbet, roligt men tröttigt.. Mycket stå upp och stå på knä.. Druckit en smoothie till frukost.. Gott gott.. Länge sedan jag drack en jordgubbssmoothie, har blivit mycket chokladsmoothie på sista tiden.. Blev lite mycket mango och jordgubbssmoothie ett tag så man tröttnade lite, men nu är det tillbaka haha..

I kväll ska vi åka in till Gävle och promenera runt i staden lite. Ska bli trevligt! Men jag gissar på att vi hamnar på någon restaurang där jag dricker cola light och han äter..


MIDDAG:
Jaha, det visade sig att Gävle var invaderat av en massa vrålåk som åker runt i stan hela kvällen så vi bestämde oss för att åka till stugan istället. När vi kom dit så gick vi på en långpromenad och sen så åt vi middag och ska nu titta på lite film innan sovdags. Hela kroppen värker efter dagens fotografering. Ryggen och knäna gillar inte att jag fotograferar kan jag säga.. Imorgon blir det mer foto :)


Steg: 11119

Gym: 0 minuter

Promenad: 40 minuter

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa-Marie - 10 januari 2017 18:07


Hejsan,Jag ser ibland att folk varit inne här och det var ju X antal år sedan jag var här!Jag har två barn och driver mitt eget företag Fotograf Lisa-Marie Chandler www.lisamariechandler.se så om ni vill kika in och hälsa på är ni väldigt välkomna! ...

Av Lisa-Marie - 7 maj 2011 11:09

Jaha.. Nu har jag inte skrivit på väldigt länge och nu tänker jag förklara varför :) Jag ska bli mamma! Nu har de mest kritiska 12 veckorna gått och allt verkade bra när jag var på ultraljud i torsdags och bebisen sprattlade på som sjutton så ja...

Av Lisa-Marie - 27 april 2011 11:49

Jaa.. Som sagt.. Inte mycket skrivet inte :)   Jag har inte varit så mycket på benen alls, tröttig och tröttig. Är inte riktigt bra ännu men det går framåt. Jag längtar efter min energi och framåtanda! Lite konstigt känns det allt, jag som varit ...

Av Lisa-Marie - 9 april 2011 09:11

Ja, jag har legat helt däckad i sängen i två veckor. Jag har varit väldigt sjuk, det var länge sedan jag varit såhär dålig. Trist och jobbigt har det varit. Jag har inte kännt för att blogga trots att jag givetvis haft datorn till hands. Jag är nu nå...

Av Lisa-Marie - 23 mars 2011 22:00

Ja, idag hade jag en inte så bra dag måste jag säga.. Promenerade till jobbet i solen och det var supermysigt!! Sen hade vi personalmöte och det är ju alltid bra att reda ut saker hit och dit.. :)   På eftermiddagen kom två personer i ungefär sam...

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards