Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Lisa-Marie - 1 oktober 2010 09:32

MORGON:

Morgonstund har guld i mun :) Mysig morgon med vovven och en kaffe! Härligt är väl livet ibland.. Eventuellt drar jag till gymmet idag eller så dansar jag lite Zumba i eftermiddag.. :) Ska gå ut på en promenix med vovven nu!


LUNCH:
Tagit det rätt lugnt på morgonen, ätit kycklingfilé och broccoli och blomkål. Gott gott! Sitter och strötittar TV samtidigt som jag jobbar.. :) Skönt! Måste sätta igång med Zumba om 2 timmar när maten lagt sig i magen. Hinner nog inte riktigt till gymmet idag..


EFTERMIDDAG:
Tränat Zumba och kämpat :) Ätit lite mellanmål och jobbar som vanligt.. Nu ska vi lägga ut lite datordelar och saker vi inte behöver på tradera. Inte det roligaste på en fredag, det är MYCKET roligare att handla på tradera :)


MIDDAG:
Riktigt tröttig är jag nu :) Känner mig helt slut.. Ska gå ut och gå med vovven och mannen snart.. Ska bli härligt att få lite frisk luft :)

Det blir nog tidig läggdags idag, ska kolla på lite film i soffan med mannen var det planerat. Känner mig motiverad och glad! Ska bli så roligt att se resultat nästa vecka! Hoppas att det händer något med vågen..


Steg: 11157

Gym: 0 minuter

Promenad: 1 timme

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards