Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Lisa-Marie - 15 oktober 2010 08:27

MORGON:

*Burrrrr* Det är kallt ute på morgnarna nu.. Det är verkligen inte skoj att gå på på morgonpromenad med vovven när det är såhär kallt.. Vill helst ligga kvar i sängen och dra täcket över huvudet.. Idag är det återigen stressdag! Nu ska jag studera en stund och sen till optikern för att göra en ny synundersökning då mina glasögon inte riktigt hjälper längre. Efter det så ska jag försöka gå till gymmet (dock fick jag min månadstjosan idag och jag får extremt ont av det så jag vet inte om jag ska skjuta upp gymmet till imorgon.. Vi får se om smärtan lugnar sig...


LUNCH:

Ont i magen.. :( Men jag släpade mig till Haninge Centrum för min optikertid ändå. det visade sig att jag har fått extremt sämre syn på ganska kort tid.. Jobbigt! Jag fick hem lite provbågar för att känna efter och så.. :) Vi får se, de ska ju bli lite roligt med nya glasögon också!


EFTERMIDDAG:
Har varit på promenad med vovven i det fina solvädret! Myspys! Sen åkte vi till djuraffären och handlade kattmat, hundmat och fiskmat samt en fisk :) Vi gillar djur märks det? :) Ligger nu och vilar då jag har ont i magen.. Kikar på lite film och försöker ta det lugnt.. Känner mig stressad dock eftersom att jag har så mycket att göra.. Jag missade att det var idag som man skulle vara i stan och springa i trappan med sitt center. Snacka om att jag är snurrig just nu, jag ville ju vara med och springa med Haninge!!


MIDDAG:
Nu ni har jag kämpat på! Först 45 minuter Zumba och sen 1 timmes promenad! Härligt :) Trots magkrämpor och allt! Känns helt underbart när man lyckas ta sig igenom träning etc när man inte egentligen orkar eller har ont någonstans :) Har ätit kycklingfilé och sallad och slängde faktiskt på några bitar fetaost på salladen.. Gott gott gott! Mannen åkte till stan för att umgås med några vänner så jag är ensam med djuren, ganska skönt! Ska lägga mig i soffan och kika på någon bra film och gosa med djuren, finns inte mycket som är bättre än det!


Sov gott på er!!


Steg: 12391

Gym: 0 minuter

Zumba: 45 minuter

Promenad: 1 timme 20 minuter


Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards