Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Lisa-Marie - 21 oktober 2010 08:35

MORGON:

Ser ni vad jag ser?? Vilka vackra siffror :) 26,6 BMI och jag känner mig fantastisk! :) Vilken dag! Det var som att alla kilona bara rasade nu när det stått stilla så länge. Kroppen har väl hållt fast kilona hårt :) Bra start på dagen i alla fall!

Sitter och strular med min mans CSN. Strul hit och strul dit.. Helt sjukt vad mycket tjafs man ska gå igenom med de numera..


LUNCH:
Åter igen, sitter och ringer runt för att få fart på CSN så vi får några pengar :) Ni vet sånt som man måste betala räkningar och så med.. Trist att det är så haha..


Dock så fick jag ett OTROLIGT positivt samtal imorse.. Frachisetagaren på mitt itrim ringde och sa att hon eventuellt hade en deltidstjänst till mig som motionsledare.. Jag vet inte om jag kunde känna mig gladare just nu!!! :) UNDERBART! Jag ska dit på tisdag så ska vi prata igenom det och gå igenom.. Ja, jag behöver inte fundera någonting. Det vore fantastiskt! Jag är så överglad just nu!!!


EFTERMIDDAG:
Ätit kycklingwok med mannen.. Mmm.. :) Såååå gott!!

Känner mig otroligt trött då jag och Kira tok en långpromenad i kylan, mina ögon blir så hängiga när jag går i kyla och blåst samt att jag mentalt är otroligt trött efter allt jagande och fram och tillbaka med CSN för min mans räkning idag.. Och på toppen av allt håller de på att arbeta på huset så det låter som att de håller på att riva det och IDAG jobbade de utanför vårt fönster.. Hurra! Men men.. Det går bra ändå.. Skönt att de slutat i alla fall! :)


MIDDAG:

Ätit en chokladbar nu.. Mätt och belåten och tröttig efter ännu en promenad med familjen.. Känner mig riktigt peppad dock eftersom att jag ska till psykologin imorgon och bestämma mig för vilket specialämne jag ska välja. Har nog bestämt mig... Bilen ligger ute på blocket nu.. Håll tummarna att vi får den såld snart..


Vi har nu också fått reda på att jag och min man ska "mecka" bilar på lördag.. Vi ska byta vinterdäck på min mammas och min mormors bil. Så då tar vi även vår samtidigt.. :) Jag och min man får ta 1,5 bil var eller något sånt haha..


Vikt: 70,6kg (-23)

Arm: 28,5 cm (-6,5)

Bröst: 92 cm (-18)

Bröstkorg: 80 cm (-15)

Mage: 89,5 cm (-22,5)

Höft: 93 cm (-15)

Lår: 60,5 cm (-9,5)

Knä: 35,5 cm (-6,5)


Steg: 10098

Gym: 0 minuter

Zumba: 0 minuter

Promenad: 1 timme 20 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards