Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Lisa-Marie - 29 oktober 2010 09:28

MORGON:

God morgon!!! Första dagen på jobbet, ska bli så spännande! Jobba på itrim tillsammans med alla underbara människor som stöttat och hjälpt mig i sommar, tänk att jag nu kommer få vara en del av de och stötta andra. Har ätit lite riktigt frukost. En omelett med grönsaker... Mmm... :) Eftersom att det blir chokladbar både till lunch och mellanmål så blir det riktig frukost och middag.


LUNCH:
NU ska jag åka till itrim och jobba, jätteskoj ska det bli! Ser verkligen fram emot min första dag på jobbet!


EFTERMIDDAG/KVÄLL:
Nu så har jag arbetat min första dag på itrim Haninge. Jätteskoj dag med min hälsorådgivare Lina som mentor, jätteroligt att jag hade just henne då det är henne jag träffat mest på itrim innan. Har lärt mig otroligt mycket och jag känner mig riktigt trött i bollen just nu efter all ny information.. Men det var jätteroligt! Har lärt mig kassan och olika system de jobbar i samt rutiner och så. Fantastisk dag!


Steg: 10693

Gym: 0 minuter

Zumba: 0 minuter

Promenad: 50 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards