Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Lisa-Marie - 30 oktober 2010 09:46

MORGON:
Trött idag :) Är nog av alla nya intryck jag fått under gårdagen. Idag väntar en roligt Halloweenfest och det ser jag verkligen fram emot! Har inte varit på fest på över 1år ungefär. Jag har en Halloweenkostym (pirat) som införskaffades innan jag blev smalare. Så jag är jätteglad över att jag använda den idag! Hurra hurra!!!


LUNCH:
Har nu tuggat i mig en cranberrybar... Åh vad jag saknat dessa raringarna :) De har varit slut i all evighet och igår stod de åter på hyllan så jag köpte 3 paket :) Gott gott! Så det blev två stycken igår (lunch och mellanmål) och nu lunch idag.. Mmm... Nu sitter jag och storstuderar.. Har gjort massor med historia och även svenska. På måndag ska jag lämna in svenskan så det måste jag snabba på med. Måste även sätta igång med min psykologifördjupning som jag ska göra. Projekt som ska redovisas i december.. Jag har inte ens startat.. Dumma mig!


EFTERMIDDAG:
Kostymen är nu provad, bildbevis följer med.. Jag har studerat klart för idag. Nu ska vi åka och lämna vovven hos ett par vänner, hämta min mamma och hennes karl vid Siljaterminalen och skjutsa hem de och sen åka till festen.

 


MIDDAG:
Var hos min vän på kvällen och hade trevligt. Jätteroligt hade jag och jag hade sett fram emot denna kvällen så himla länge! Fantastiskt trevlig kväll som sagt!


Steg: 8532

Gym: 0 minuter

Zumba: 0 minuter

Promenad: 30 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards