Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Lisa-Marie - 3 oktober 2010 08:39

MORGON:
Så där ja.. Nu har jag vaknat igen :) Dock är jag väl ganska trött idag igen, tror det är mörkret som gör att jag känner mig helt seg :) Inte lätt inte! Idag ska jag försöka gå till gymmet och sen ska vi åka till mamma igen och fortsätta med bilen. Ska bli skönt när den är klar och vi kan sälja skräpet! Nu ska jag gå ner med vovven.. :)


LUNCH:

Nu är det fullt upp! Håller på och röja runt i lägenheten, skurat, skrubbat, kastat och fixat :) Snart kommer två av våra vänner som ska äta middag här. Det ska bli jättetrevligt med lite besök. Hade kanske inte planerat att de skulle komma så tidigt dock, det var mannen och hans fantastiska planering :) .. Jag hade tänkt gå till gymmet och sen fixa bilen men det blir väl inte av idag då.. Sjutton också.. Hade varit skönt att kunnat kryssa det av listan idag..


EFTERMIDDAG:
Nu så är det fullt ös, middag blev fläskfilé med blomkålsmos.. Mums säger jag bara! Det slank ner några jordnötter också... (ojoj).. JÄTTETREVLIGT att ha närmsta vännerna här med god mat och sällskap. Vi gick ut i skogen och det blev en massa foton, ena killen snodde kameran så JAG finns faktiskt med på massor av bilder, det är VÄLDIGT ovanligt :) Kul att känna att man inte får panik bara för att man hamnar framför linsen :)

                       


MIDDAG:
Sitter och tittar på film med grabbarna, kissarna och vovven.. Alla är trötta och belåtna.. :) Härlig dag, städning, rensning, fixning, god mat, trevligt sällskap, skogspromenad med alla, fotboll med vovven och kärlek :) Kan inte bli mycket bättre! Har haft en underbar söndag!


Kram på er!


Steg: 10351

Gym: 0 minuter

Promenad: 1 timme 20 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards