Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Lisa-Marie - 12 oktober 2010 09:07

MORGON:
En seg natt har jag precis lämnat bakom mig.. Hade svårt att sova igår vilket innebär att jag har svårt att vakna i rätt tid på morgonen.. Men men.. Låg och tänkte på Indien igår. Jag tror inte riktigt att jag insett att jag åker till Indien om 3,5 veckor.. Det är för konstigt och overkligt att ta in på något sätt.. Pratade med mamma igår och hon sa att hon kunde köra oss till Arlanda på förmiddagen när vi ska åka.. Tack min älskade mamma, du är bäst! Nu ska jag minsann studera och jobba!


LUNCH:
Har ätit en sallad med kycklingbitar i.. Mums, men innan var jag på en redig powerwalk! SÅÅÅ skönt! Jag älskar verkligen mina promenader men det har ju blivit extremt få av de nuförtiden.. Men jag kommer sätta igång nu igen, men inte för mycket för man tröttnar så lätt. Underbart att komma ut, jag tänker så bra när jag går powerwalks.. :)


EFTERMIDDAG:
Full upp med studier och jobb.. Sitter och fixar psykologin.. Sista träffen är på torsdag sen är jag fri från den, fast det är ju min favoritkurs just nu så det känns mest bara tråkigt att det är över.. Jag vill bli av med franskan, det är mitt stora problem just nu.. Usch och fy..


MIDDAG:
Har varit på en promenad med vovven och mannen, mycket trevligt! Vi har ätit Alaska Pollock (vit fisk) med citron och vitlök samt sallad till middag. Gott gott! Förstår inte varför jag är lite seg, kan det vara hösten och mörkret tror ni? Nu har jag verkligen kämpat denna veckan, dragit ner på rotfrukter och ätit sallad istället (inkl. grönsaker givetvis) samt druckit VLCD istället för LCD de andra två måltiderna... Inte lika gott men det går bra! Hoppas ju bara komma igång med viktnedgången igen så jag blir klar någon gång.. Vore ju ganska trevligt om man säger så :)


Steg: 11863

Gym: 0 minuter

Zumba: 45 minuter

Promenad: 1 timme 30 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards