Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Lisa-Marie - 9 oktober 2010 09:33

MORGON:
God morgon alla glada! :) Har nu gjort om bloggen lite, nu är det höst så jag tyckte det var lite skoj att göra om i en höstfärg :) Idag blir det Zumba!! :) Ska verkligen bli jätteroligt! Mannen ska åka och göra klart bilen ute hos min mamma så vi kan sälja åbäket någon gång..


LUNCH:
Tränat Zumba i över en timme :) Känns härligt! Sen blev det lunch och snart ska jag och Kira gå ut och promenera lite... Ska försöka fota lite också nu när jag fått hem min nya blixt (den gamla var glapp i så jag blev galen, förstörde många annars fina foton..) Men nu är den nya här och den gamla ska skickas tillbaka.

NU ska jag gå och njuta av denna dagen! Solen börjar ju bli sällsynt numera :)


EFTERMIDDAG:
Sådär ja, diskat och städat i köket, tittar lite på film och har testat tomatsoppan på 150 kcal. Riktigt god var den ju! Utan extra kryddor eller något på så har den en angenäm tomatsmak! Riktigt bra! Synd att den inte fanns när jag gick VLCD. Nu ska jag gå tillbaka till filmen. Lite mys framför TVn med katterna och vovven :)


Sitter faktiskt och kollar runt efter jobb, jag blev så himla sugen på att göra något socialt och positivt. Får dra ner webbdesignen och fotograferandet till hobbynivå. Vill verkligen jobba nu :) Jag undrar jag..


MIDDAG:
Jaha, och nu har jag avslutat sista måltiden för dagen, känner mig lite kvällstrött och frusen, det börjar bli ordentligt kallt ute.. Sovrummet är iskallt.. UNDERBART! Då är det dags för alla mysiga varma bad och tända ljus avslappnat tillstånd.. Det är nog det bästa med kölden och vintern.. Alla varma bad :) Älskar att bada! Skulle vilja ha ett gångband dock, börjar bli jobbigt när jag går snabbt utomhus, lungorna blir lite ledsna.. Undrar om det är så för alla? Vissa är ju ute och springer på vintern, hur klarar deras lungor det?

Ska ut på en promenad med mannen och vovven snart.. Underbart!


Steg: 14771

Gym: 0 minuter

Promenad: 45 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards