Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Lisa-Marie - 14 oktober 2010 08:23

MORGON:
Äntligen börjar vågen peka neråt igen!! :) Härligt känns det att resan är igång igen! Jag vill ju bli klar någon gång men min kropp behövde väl stanna av en stund och ta det lugnt.. NU är vi igång igen! HURRA! Idag ska vi åka med vovven till Bålsta där hon ska få umgås med två andra Finska Lapphundar, den ena är hennes pappa och den andra är en fin kille som är bara två månader äldre.. Det kommer att bli fullt ös medvetslös!!!


LUNCH:
Ätit en snabblunch på väg till Bålsta där vi skulle ha en "playdate" med vovven.. Hon skulle få träffa sin pappa och hans "lillebror" som bor där.. Fullt ös igen!


EFTERMIDDAG:
Har nu varit i Bålsta och tittat på när våra vovvar lekt tills de stupar.. Fullt ös medvetslös är det verkligen när vovvarna rejsar! Jag tycker nästan syns om Kira som bor som ensamhund.. Jag är rätt säker på att just denna rasen mår mycket bättre i sällskap.. Hon är en glad och mysig hund men när hon får ha en "likadan" nära och leka så är det speciellt.. Detta märker man inte när hon umgås med andra hundar utan det är bara när hon träffar "sina"... Gulligt är det i alla fall :)


MIDDAG:
Det var spurt till skolan för psykologiavslutningen och det var otroligt intressant! Fick veta att psykologi B startar på onsdag så jag skrev in mig på den kursen ifall jag inte får något jobb nu :) Det är ändå halvdistans så det bör fungera. Ska bli jättespännande i alla fall! Tog en powerwalk hem (min skola är faktiskt precis bredvid itrim) i dubbla byxor, t-shirt, stickad tröja och tjock jacka.. Rekommenderas inte om ni undrar.. Usch och fy... Tacka vet jag träningskläder :)



Vikt: 72,5kg (-21,1)

Arm: 29 cm (-6)

Bröst: 92 cm (-20)

Bröstkorg: 81 cm (-14)

Mage: 91 cm (-21)

Höft: 92 cm (-16)

Lår: 61 cm (-9)

Knä: 35,5 cm (-6,5)


Steg: 10046

Gym: 0 minuter

Zumba: 0 minuter

Promenad: 1 timme 15 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards