Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Lisa-Marie - 8 oktober 2010 08:56

MORGON:

God morgon :) Ligger och vilar, ont i kroppen och ont i armen.. haha.. Har funderat lite och bestämt mig för att gå och handla lite VCLD påsar och försöka justera det jag äter, lägga upp en plan IGEN helt enkelt.. Om jag går ner till VLCD 2ggr/dagen istället för LCD. Det är helt ok enligt faktaboken i alla fall. Kanske kan tvinga kroppen att ta bort lite fett från min stackars kropp :)


LUNCH:
Trött och seg idag, undrar om det har med vaccinet att göra..? Vädret är väl inte världens kuligaste heller så man vet ju inte om det kanske är det.. :) Jaja, känner mig peppad och tänker på hur bra det ska gå för mig nu :) Ska skicka min man att köpa chokladshake och någon tomatsoppapåse. Jag har ringt till mitt underbara itrim som lägger ihop en påse med det jag vill ha så åker han förbi och betalar :) TACK itrim för att ni hjälper till så mycket, min man hade inte velat åka förbi om han måste gräva och leta runt vad han ska ha :) Nu blir det mycket smidigare så jag kan studera och han ska åka och vaxa bilen.


Åh, vet ni vad jag såg??? Itrim Haninge söker hälsorådgivare, gud vad jag skulle vilja jobba med det. Få peppa och stötta folk till ett bättre liv, vilket underbart jobb!! Varför är inte jag utbildad inom friskvård??? Orättvist! Detta är verkligen något jag vill göra! Jag vill :)


EFTERMIDDAG:

Kan verkligen inte sluta tänka på att jobba på itrim. Jag ska absolut kolla vad som krävs för att bli hälsorådgivare. Jag tror att det skulle passa mig. Pratade lite med mannen och han höll med. Ska maila till de och fråga vad jag kan göra (typ studera eller så) för att bli det. Sitter och studerar för fullt. Ska hoppa på psykologin snart :)


MIDDAG:

Nu är det kvällen, vi har lite saker som ligger på Tradera som gick ut nu ikväll så vi sitter och paketerar datordelar och lite gamla spel och så. Sen tog jag ett långt härligt bad och sen parkerade jag mig i soffan och tittade på en film jag lånat av min mamma. Härlig kväll med andra ord :) Imorgon blir det Zumba och powerwalk! Ska verkligen försöka träna mer, det känns givetvis som att den uteblivna viktnedgången har att göra med stress, nedtrappning av träning och att jag slutade gå på endast ersättning. Men men, nu jäklar!


Steg: 10267

Gym: 0 minuter

Promenad: 45 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards