Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Lisa-Marie - 28 oktober 2010 08:44

MORGON:

Ja, här ser jag ju nu hur firandet gjorde med kroppen. Men vet ni? Det var värt det, vi har inte firat på så länge och det lilla gjorde mig glad och lycklig och då ska det vara så. Vikten går ju upp så fort man får i sig mer men den sjunker ju lika snabbt igen när man är duktig. Jag är jättenöjd. Visst, det känns väl inte fantastiskt att jag nu har 3,2 kg kvar istället för 2,6kg men det stör mig inte så mycket :) Det här kommer att bli jättebra! Jag känner mig jättebra, saker börjar gå åt rätt håll!


LUNCH:
Ätit kycklingsallad, jobbat och fixat och tjatat på CSN. Som vanligt då :) Nu ska jag och vovven till Bålsta och hälsa på hennes pappa och hans "lillebror" och deras ägare. Riktigt playdate alltså! Vi har jättekul när vi är där och röjer! Hon ska ju bo där i några dagar när vi åker till Indien så vi åker dit extra ofta nu för att de ska få vänja sig vid varandra (inte för att det verkar behövas så mycket, de älskar varandra :) )


EFTERMIDDAG:
Oj oj oj.. Nu har vovven ränt runt på en stor åker tillsammans med två galningar.. Och det var lerigt och smutsigt och usch... Haha.. Hon hade jätteskoj och matte stod där helt uppgiven eftersom att min svarta hund nu är brun.. Lortfia!! :) Men kul hade vi i alla fall! Fika och trevligt sällskap samt en långpromenad med grabbarna grus :) Jag lägger in lite foton från senaste playdaten för 2 veckor sedan.

                       


MIDDAG:

Ätit kycklingfilé och rotfruktsfries. SÅ gott så :) Kikat lite på tvn och insett att jag måste studera. Vet inte riktigt hur jag ska hinna och orka.. Men men..Det blir nog bra. Jag har lite framför mig om man säger så..

Körde lite Zumba innan maten, skönt att få igång kroppen lite. Tränade ju lite Zumba igår också. Härligt!!


Steg: 11920

Gym: 0 minuter

Zumba: 50 minuter

Promenad: 40 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards