Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Lisa-Marie - 2 oktober 2010 08:35

MORGON:

God morgon alla glada! Är lite seg idag känns det som.. Idag ska vi åka till mamma och fixa vår gamla bil så vi kan sälja den.. Det har tagit ett tag men vi måste fixa till den nu.. Fast nu ska jag ligga i sängen och dra mig ett tag och dricka mitt kaffe och vatten :) Läsa lite på internet och ta det lugnt :)


LUNCH:

Hos mamma och fixar bilen, inte är den fin inte.. Ska vaxas och fixas. Nästa vecka hoppas vi kunna ställa på den och besikta den så fort som möjligt.. Behöver få iväg den jäkla bilen nu!! :) Den har verkligen stått där hur länge som helst.. Typ November förra året..


EFTERMIDDAG:

Vi har nu åkt till min syster då hennes sambo fyller år, många fina kakor och tårtor serverades det här.. Attans att man inte får smaka, men det var mycket trevligt och kaffet var gott så det gjorde inte så mycket :) Vovven var superlycklig över massor av uppmärksamhet, turbo genom ett nytt vardagsrum och saker man kan hoppa upp på och tugga lite på :) Hon är en riktig busfia!!


MIDDAG:

Hemma igen, trött som attan av någon konstig anledning.. Ska ta mig ut på en promenad med mannen och vovven annars kommer jag inte upp i några 10000 steg idag alls.. Måste... ta.... mig... upp... ur... soffan... Så .... svårt.. :) MEN jag ska släpa mig upp! Känner mig jättepeppad och glad! Träffade mormor idag för första gången sen jag började med dieten och hon tyckte jag såg sååååå smal ut och var jätteimponerad, det är jätteroligt att höra. Får en liten extra boost då! Nej, nu ska vi ut!


OBS! Jag tog mig faktiskt ur soffan och ut på 5500 stegs promenad! Guldstjärna till mig :)


Steg: 10025

Gym: 0 minuter

Promenad: 45 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards