Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Lisa-Marie - 19 oktober 2010 08:59

MORGON:
Var uppe och fixade mat till alla djur och sen gick jag ut med vovven. Nu sitter jag och jobbar.. Snabba svängar och härligt är väl det! Kaffet står troget bredvid mig. Vet inte vad jag skulle göra utan kaffe egentligen.. Hur gott är inte det?? Jag bör studera lite idag eftersom att vi åker snart så behöver jag ligga i lite så jag inte halkar efter när vi är borta. Nu är planen för vovven klar när vi är borta. Hon kommer att få åka fram och tillbaka från Sköndal till Bålsta till Sköndal till Nacka under tiden vi är borta. Min snälla pappa kommer skjutsa runt henne till olika ställen. Många underbara människor ställer upp för att vi ska kunna åka iväg.. Min fantastiska mor kommer att ta katterna hem till sig, komma hit till lägenheten och vattna blommor och mata fiskar :) Alltså vad vore vi utan våra föräldrar egentligen??? Ingenting...


LUNCH:
Har ätit en kycklingsallad.. Mums! :) Sitter och frankerar och fixar en massa saker som ska skickas, både foton som ska till kunder samt saker vi sålt på Tradera. Fullt upp alltså! :) Jag gick på promenad och fick sån håll.. Jag har inte fått håll på länge och detta var outhärdligt.. Kunde knappt andas.. Vet inte vad som hände alls.. Nu gick vi OTROLIGT sakta också.. Jag förstår ingenting.. Riktigt läskigt var det i alla fall.. Ska vila idag, hade tänkt ta en powerwalk men det blir inte av nu.. Jaja.. Jag ska studera nu!


EFTERMIDDAG:
Jaha, nu sitter jag och jobbar igen :) Det är snabba svängar här... Hoppas på att itrim ska höra av sig angående någon sorts jobb där. Vi skulle höras om någon vecka sa hon och det är idag haha.. Det kan väl ta lite mer tid kan jag väl tänka mig men man är ju nyfiken och hoppas på att hon hittat något jobb till mig!


MIDDAG:
Har nu ätit lite god kycklingfilé med sallad... Nu har jag jobbat hela dagen samt sitter och pillar på min hemsida till mina katter då jag skulle vilja ha en ny design. Är väldigt irriterad på det faktum att jag inte hunnit göra NÅGONTING på min kokbokssida som jag skulle. Så fort jag får lite tid över till att fixa med den så ska jag!


Jag vill avsluta med att GRATULERA Therese som är en tjej som kämpat sig igenom 10 veckors itrim och nu har nått sin målvikt på -23kg!!!

MASSOR MED GRATTIS!!!


Steg: 10877

Gym: 0 minuter

Zumba: 0 minuter

Promenad: 45 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards