Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Lisa-Marie - 22 oktober 2010 08:30

MORGON:
God morgon alla glada! Jag sitter nu och har dragit mig upp ur sängen.. Ska mata alla djur och sen gå ner med vovven... :) Sen ska jag mata mig själv förstås.. :) Det blir en chokladsmoothie och kaffe :) Gott gott! Jag har nu bestämt mig för att skriva mitt fördjupningsarbete i psykologin om manodepressivitet. Ska bli intressant och roligt. Idag blir det studera, gå till skolan, träna och sen jobba.


LUNCH:
Är helt slut efter att ha pratat med CSN om min mans ersättning och ringt runt universitet och letat efter en lösning.. Så fort vi löst en sak så hittar vi ett nytt problem som måste lösas.. Just nu har jag satt min man på att göra lite saker också så vi får en ände på allt.. Det som är extremt drygt är att snön nu är här, bilen vi ska sälja har vinterdäck men de har inga fälgar. Det gör det svårt att sälja bilen.. Så vi måste nu fixa det, pengar ut alltså..


Det roliga är att vår vovve idag har fått uppleva sin första snö.. Det syns på en gång att hon är av en "snöras" :) Samojederna är framavlade för att valla renar och dra slädar åt samerna. Hon var så exalterad, det var som ett barn på sockerkick! Vilken glädje och studs vår vovve har.. Jätteroligt att se :)


EFTERMIDDAG:
Jaha, så blev inte alls dagen som jag planerat.. Ingen skola, ingen träning.. Bara en massa fixande med jobb och att försöka räta ut vad som hänt med CSN och allt.. Det är ju ett heltidsjobb att försöka få reda på vad vi gjort och inte gjort.. Jaja, vi har hunnit ta en promenad med vovven i snön och hon har lekt och lekt och lekt :) Vi har i alla fall världens bästa hund och världens underbaraste katter   


MIDDAG:
Mys, promenad och jobb.. :) Det är vad fredagskvällen är dedikerad till.. :) Trött som jag var somnade jag innan jag hann skriva sista blogginlägget.. Skriver det nu på lördagen istället :) Hoppas att ni haft en fin fredag!


Steg: 10167

Gym: 0 minuter

Zumba: 0 minuter

Promenad: 45 minuter

Presentation


Jag heter Lisa-Marie och bloggar om min kamp mot min vikt. Jag går på ett ställe som heter Itrim. Gå gärna in på www.itrim.se och läs mer för info. Jag skriver 3-4 ggr om dagen varför det alltid står Morgon, lunch etc.. Det är när jag skrev texten.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards